עזרים לקשישים הם פריטים שנועדו להפוך את החיים לפשוטים יותר עבור קשישים. אתה יכול למצוא אותם בקטגוריות שונות כמו מוצרי טיפוח אישי, ציוד לשיקום ועזרים ביתיים.

לדוגמה, זכוכית מגדלת קריאה מלבנית ללא ידיים יכולה לסייע ליקירכם בקריאה נוחה יותר. זה מועיל במיוחד למי שמתקשה להחזיק ספרים או צורות אחרות של חומר כתוב.

מה הם עזרים לגיל השלישי?

עזרים לקשישים מתייחסים למכשירים, ציוד או חומרים שנועדו לשפר את איכות החיים של מבוגרים קשישים ובני משפחותיהם. אלה יכולים לכלול קטנועים לניידות, הליכונים מפוארים או זכוכית מגדלת מסוגננת. עזרים טובים אחרים כוללים גם עזרי רחצה, מכשירי עיסוי, אלקטרוניקה ועוד – יש באמת משהו מתאים לכל אחד כשמדובר בטיפול בקשישים! ממעקים פשוטים לאמבטיה ועד משחקי קופסא מהנים, יש הרבה פתרונות חכמים שנועדו להקל על החיים של קשישים.

איזה סוג של עזרים לקשישים מסייעים בהליכה?

נפילות הן גורם מוביל לפציעה ומוות בקרב קשישים, אך החדשות הטובות הן שעל ידי זיהוי הגורמים השכיחים ביותר לנפילות ונקיטת צעדים כדי להקל עליהם או להימנע מהם לחלוטין, אתה יכול להפחית את הסיכון שלך.

בעוד שרוב הנפילות מתרחשות בבית, הן יכולות לקרות בכל מקום. קשישים יכולים ליפול בחדר האמבטיה, המטבח, חדר השינה והסלון שלהם. הם עלולים ליפול תוך כדי הליכה ברחוב או אפילו בפארק. למרות שאתה עשוי לחשוב שנפילות פחות צפויות לקרות מחוץ לביתו של יקירך מכיוון שיש יותר מקום להסתובב בבטחה (וכך פחות הזדמנויות להחליק), זה לא תמיד נכון-גם אם נראה שזה יהיה!

נפילות הן בעיה רצינית עבור קשישים, והן עלולות להוביל לפציעות קשות או אפילו למוות. אם יש לך אדם מבוגר אהוב שגר לבד, ודא כי הם שומרים על הבית שלהם בטוח על ידי התקנת מעקות על מדרגות ולוודא שאין שום שטיחים רופפים או חבלים על הרצפה שיכול להכשיל אותם.

עזרי הליכה לקשישים יכולים לעזור להם להמשיך להסתובב בביתם ובחיי היומיום שלהם, בין אם הם יושבים בסלון או מטיילים. מקלות הליכה מגיעים בצורות, גדלים ועיצובים שונים, כמו גם למשתמשים ימניים או שמאליים. קשישים עשויים למצוא קנים מרובעים מועילים במיוחד בעוד שארבע רגליים מציעות תמיכה רבה יותר לסובלים מסחרחורת, שיתוק חלקי או רגליים חלשות בצד אחד. יתר על כן, עזרים אלה מגיעים בגבהים שונים המותאמים לדרישות האישיות של כל משתמש.

צורה נפוצה של הליכון לקשישים נקראת הליכון אמות. למרבה הצער, מסגרות אלה יכולות להיות מאתגרות לתמרון על משטחים לא אחידים ודורשות מקשישים להרים אותו בכל צעד שהם עושים – מה שאולי לא מהווה אופציה למי שפחות פעיל. הליכונים על גלגלים, הידועים גם בשם רולטורים, מציעים יותר יציבות וקלות בעת תמרון אותם מסביב. רובם מצוידים בבלמים ידניים לבטיחות נוספת, כמו גם מושבים לשבת עליהם, כמו גם ידיות לדחוף לאורך הקרקע.

כיצד לסייע לקשישים לשמור על אורח חיים בריא?

אם יש לך קרוב משפחה מבוגר, יתכנו פריטים מסוימים שהם צריכים כדי לעזור במשימות יומיומיות. זה יכול לכלול עזרי הליכה, מברשות אמבטיה ומכשירי חשמל ביתיים אחרים שהופכים את החיים לפשוטים יותר עבורם.

פעילות גופנית היא דרך מצוינת עבור מבוגרים קשישים להישאר בריאים. הם יכולים ללכת לקרדיו, להרים משקולות של שלושה או חמישה קילו כדי לבנות כוח, ולמתוח באופן קבוע לגמישות. ניתן למצוא עזרי כושר רבים המותאמים לגיל השלישי.

למידע נוסף אודות עזרים לגיל השלישי, לחצו thirdage