טכניקת סימולציית השיער כוללת שימוש בפיגמנטים ובהתקנים מחזוריים כדי להפעיל צבע על הקרקפת. הפיגמנטים מיושמים בכמויות קטנות כדי להגיע להופעת שיער. טיפול זה מקטין את ניגוד הצבעים בין הקרקפת והשיער ומונע מהעור להופיע בהיר יותר מהשיער שמסביב. מיקרו בליידינג (באנגלית: Microblading) היא שיטת הדמיית שיער זמנית, עם פיגמנטים המתמוססים מהגוף בתוך שלוש עד ארבע שנים. בנוסף, על המטופלים להימנע מחשיפה מוגזמת לשמש ולהשתמש בקרם הגנה גבוה כאשר מחוץ למדינה.

מיקרו-פיגמנטציה היא תהליך בטוח יחסית שניתן לבצע על רוב האנשים. ההליך לא לוקח הרבה זמן כדי להשלים. המינוי הממוצע נמשך בין שעתיים לשלוש שעות. תלוי בגודל ובאזור המטופלים, ראש מלא של מיקרו-פיגמנטציה יכול לקחת יומיים עד שלושה ימים. כדי להשיג את התוצאות המציאותיות ביותר, הטכניקה חייבת להתבצע בסטודיו איכותי. בעוד כמה אנשים חווים אי נוחות במהלך ההליך, כריסטופר משתמש בצבעים אורגניים, מבוססי מינרלים.

מיקרו-פיגמנטציה היא פתרון נהדר לכמה בעיות של איבוד שיער. הקרקפת ניתנת לטיפול לנשירת שיער בכתר ולאורך חלקים טבעיים של השיער. ההליך הוא ללא ניתוח, אבל אתה צריך למצוא מרפאה וטכנאי עם הכשרה נכונה. מיקרו-פיגמנטציה אינה פתרון קבוע. זה ייצוג דו מימדי של זקיקי שיער, ויש לו מגבלות.

מכיוון שהמיקרופיגמנטציה של הקרקפת היא תהליך כה חשוב, בחירת אמן מוכשר ומנוסה היא חיונית. תהליך זה לא רק מכסה צלקות קרחת, אלא גם משפר את צפיפות השיער. אנשים עם אלופסיה, מצב גנטי שגורם לאיבוד שיער בגוף, יכולים לעבור תהליך מיקרו-פיגמנטציה על הקרקפת שלהם כדי לדמות צמיחת שיער. שיטת ה-NPM היא דרך נהדרת להשיג את המבט שאתה רוצה מבלי לבזבז הון על החלפת שיער קבועה.

https://www.youtube.com/watch?v=W2rsj7-HVmg

איפור קבוע וסימולציה לשיער יכולים לדעוך עם הזמן. הצבע משתנה בהתאם לכמות החשיפה לשמש וקצב ההתחדשות של תאי העור. עומק הפיגמנט מתחת לפני העור וההתאמה של הפיגמנט לסוג העור ולצבע העור הם גורמים חשובים. גם אם מיקרו ־ פיגמנטציה לא תשנה את צבע השיער, הוא ידעך בהדרגה. הליך מיקרו-פיגמנטציה מקצועי הוא האפשרות הטובה ביותר לוודא שהתוצאות קבועות ונמשכות זמן רב.

למטופל יכולה להיות צלקת קטנה או צלקת קלואידית לאחר הניתוח. זה יכול להיות מאוד מעוות ולהשפיע על הביטחון העצמי של המטופל. עם זאת, הליך זה יכול לעזור לך להחזיר את ההערכה העצמית שלך. שיער הוא חלק חשוב של המראה ויש לו ראש עבה של שיער הוא מאוד מושך. השתלת שיער יכולה לגרום למטופל להרגיש בטוח ולהגביר את ההערכה העצמית שלך. אפשר גם להשתמש בשיטת סימולציה לשיער כדי לכסות צלקות שנגרמו על ידי הליכים קודמים.

מיקרו-פיגמנטציה היא טכניקה קוסמטית קבועה המדמה את המראה של זקיקי השיער. ההליך משתמש במחטים קטנות כדי להפקיד פיגמנט מתחת לקרקפת. הפיגמנטים שיושמו ייראו כמו זקיקי שיער טריים. שלא כמו השתלת שיער, מיקרו-פיגמנטציה היא פתרון טבעי וקבוע. התוצאות שלה קבועות. כשאתה רואה רופא, אתה יכול לצפות לתוצאות שנראות יותר טבעיות מאי פעם.

הדמיית שיער היא טיפול בטוח ויעיל לאנשים עם שיער דליל. זוהי דרך מצוינת לכסות שיער דליל, להסתיר צלקות ולהסוות נשירת שיער. אפשר אפילו להשתמש בזה לטיפול בנשירת שיער שקשורה לבלוטת התריס. אם התוצאות יהיו קבועות, הטיפול יימשך מספר שנים. בנוסף להסוואה של הסימפטומים של נשירת שיער, מיקרו-פיגמנטציה יכולה לשמש גם כתוסף טבעי לנשירת שיער.

טיפול במיקרופיגמנטציה של קרקפת נמשך בדרך כלל אחת לשלוש שעות. הפיגמנט נשאר על הקרקפת במשך שנתיים עד שלוש שנים, תלוי בסוג העור ובטיפול שלאחר מכן שהאדם לוקח. יש לקוחות שחווים הבהרות וצריכים לעבור טיפולים חוזרים. אבל התוצאות קבועות, ורוב הלקוחות מרוצים מהתוצאות. לטיפול יש גם יתרונות אחרים. עם הפעלות רגילות, מיקרו-פיגמנטציה של הקרקפת תימשך שנים רבות.